3 aprilie 2012

Protestul taximetristilor

Vazui la stiri cum protestara taximetristii in fata Palatului Parlamentului. Cica mor de foame daca nu creste pretul kilometrului de calatorie cu taxiul. Desi am fost solidar cu alte categorii socio-profesionale care au protestat imi cer scuze ca nu pot rezona cu problemele taximetristilor. Stiu, sunt un nemernic. Mai ales cand ne gandim ca taximetristii rezoneaza foarte strans cu problemele mele din trafic, ei asigurandu-se ca am destule probleme si ca nu exista riscul ca drumurile mele sa se banalizeze, ba chiar sa cada intr-o rutina periculoasa.

La fiecare iesire cu masina trebuie sa fie destui taximetristi care sa-mi taie fata venind de pe stradute fara prioritate, sa schimbe brusc banda fara semnalizare atunci cand eu mai am 1 metru pana sa ajung in dreptul lor, sa nu fie in stare sa se mentina intre dungile albe din rondurile multor intersectii si multe altele. Stiu ca sunt foarte prost platiti tinand cont ca ei sunt foarte inteligenti si ca intotdeauna fac statie fix in locul in care incurca traficul cel mai rau. Nu e chiar asa de usor sa determini acel loc. De asemenea sunt foarte responsabili si dupa ce iti taie fata opresc langa tine la semafor si te apostrofeaza elegant: "Ba, boule, de ce te bagi peste mine? Nu vezi ca am un copil in masina?" Iar mama copilului trebuie sa se simta onorata de grija pe care o manifesta taximetristul fata de siguranta ei si a copilului, iar la sfarsitul cursei sa lase un bacsis generos.

Pana la urma daca ma gandesc bine protestez si eu. Da. Protestez nemergand cu taxiul. Prefer sa merg cu transportul in comun. Daca esti sofer trebuie sa ai o memorie foarte scurta pentru a-ti incredinta integritatea corporala unor indivizi 2 in 1, dr. Jekyll si Mr. Hyde. Soferi care sunt amabili pentru a-ti lua banul din portofel, iar apoi cand ii reintalnesti in trafic te sicaneaza pentru a-ti arata cine sunt regii soselelor. E drept ca ei sunt mai mult regii sosetelor... nespalate.

Paradoxal este ca acest miting ne arata ca regii soselelor sunt rupti in cur! Dar au mai fost si in evul mediu regi cu vestminte peticite, asa ca si regii nostri sunt invitati sa-si accepte situatia de fomisti neapreciati in timpul vieti.

In incheiere pot spune doar: TU DI E-IR-PORT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu